Кошик
0
У кошику товарів - 0
на суму:
0 грн.

Гарантія на вироби

Гарантія якості

Всі ювелірні вироби, що випускаються Ювелірної мануфактури «Золота Лілія», проходять пробірна таврування. Інспекції пробірного нагляду перед клеймением пробираючись на вміст дорогоцінних металів, згідно з правилами Пробірного Нагляду і закону України. Тільки після позитивного результату ювелірний виріб постачають відповідним клеймом.

Всі дорогоцінні камені 1-4 порядку, а також каміння органогенного походження купуються у постачальників з уже готовими сертифікатами, таких як GIA, HRD Antwerpen, ДГЦУ та інші, або атестуються штатним геммологи.

Безкоштовне сервісне обслуговування включає в себе усунення прихованих дефектів, що виникли з вини виробника. Для виконання гарантійного ремонту, заміни або безкоштовного сервісного обслуговування клієнт повинен мати при собі: квитанцію на реалізацію (обмін або виготовлення) з відміткою про дату видачі, документ, що засвідчує особистість.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на ювелірні прикраси, якщо були порушені умови використання та догляду за прикрасами:

Вироби піддавалися механічних пошкоджень, внаслідок спеціальних або випадкових дій покупця.

Прикраси були пошкоджені через неакуратне використання або застосування не за призначенням.

Мають пошкодження, викликані порушенням правил догляду за ювелірними прикрасами.

Ремонтувалися самостійно покупцем або іншим ювеліром.

Прикраса було пошкоджено внаслідок втрати вставок.

Вироби були пошкоджені в результаті інших зовнішніх впливів.

Умови гарантійного обслуговування

Ремонт ювелірних виробів здійснюється протягом 14 днів з моменту подачі вироби. Підпис власника вироби в квитанції свідчить про згоду покупця на ремонт тривалістю до 14 днів.

Покупець згоден, що всі пошкодження і дефекти, які можуть бути виявлені в виробі під час ремонту, виникли до прийому вироби на ремонт.

«Золота Лілія» залишає за собою право за результатами огляду виробу не приймати його, якщо при огляді вироби були виявлені спроби самостійного ремонту або пошкоджень, що виникли з вини покупця.

Своїм підписом на заявці гарантійного ремонту покупець погоджується з максимально можливим терміном гарантійного ремонту, якщо пошкодження вироби сталося не з вини виробника.

При випадковому характері заявленого дефекту початком робіт по його усуненню вважається перший день після доставки на виробництво.

Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності чека, бирки і паспорта (на кого була оформлена купівля (обмін або виготовлення) вироби).

Гарантія не поширюється на дефекти, які виникли в результаті недбалого використання або використання не за призначенням без правил догляду за ювелірними прикрасами.

 

Вгору

We are recommending you to use more newer version ofbrowser