Партнерська програма ZL
Я, Сяднев Роман, мені 41 років, 24 з яких я займаюся ювелірною справою. До 2012 року я працював майстром в невеликій майстерні, а в 2012 р відкрив свій власний маленький острівець в ТРЦ. До 2019 року в ювелірній мануфактурі «Золота Лілія» працює близько 20 осіб на 3 поверхах, ми самі виготовляємо і реалізуємо наші прикраси. Перші на півдні України офіційна точка продажу каменів з сертифікатами GIA. Ще в 2012 році, я вирішив, що моєї унікальністю стануть прикраси за індивідуальним дизайном кожного клієнта. Саме такі ювелірні вироби, які не може запропонувати жоден мас маркет.
Беручи замовлення, особисто спілкуючись з клієнтом, я зрозумів, що вимагає сьогоднішній споживач. Розуміючи як створити ювелірну мрію, я втілював запити багатьох клієнтів, які залишаться з нами назавжди. Всі роботи мої і майстрів «Золотої Лілії» я об'єднав в унікальний каталог, який став сайтом ZL.UA. На цьому online майданчику зібрані роки кропіткої роботи.
Ювелірних традицій тисячі років, ще за часів фараонів люди прикрашали себе, щоб підкреслити свій статус. Я був впевнений, що і на наше століття роботи вистачить. Роблячи свою роботу якісно, я думав цього достатньо, щоб залучати клієнта. Але умови ринку дуже стрімко змінилися, то що працювало десятки років на середній клас сьогодні просто стоїть. Відкриття безвіз спричинило масовий виїзд клієнта із середнім доходом. Таким чином ринок і тим більше мас маркет просів, а клієнт з достатком вище середнього хоче того, що немає на вітринах звичайних магазинів.
Будучи таким же учасником ювелірного ринку, я для себе створив сучасну структуру комунікації з клієнтом, з виявленням потреби, з чіткою і зрозумілою покроковою інструкцією, як завоювати час - найдорожчий ресурс, за допомогою інструментів Instagram, Facebook, Youtube, ZL.UA (offline магазина). Впровадив CRM для управління взаємовідносин з клієнтами, збору клієнтської бази використовується - автоворонка, для повідомлення клієнтів про етапи виготовлення замовлення чат бота.
За останні кілька років роботи в соціальних мережах, виявив потребу в унікальних, особливих, персоналізованих (кастомізованих) ювелірних прикрасах, які в Україні мало, хто пропонує. Оформлення замовлень з великим чеком, по віддаленій системі, не завжди прийнятно для клієнта. Оплата замовлення, не бачачи виконавця, навіть за умови викладення, всіх етапів виробництва, стає проблемою. Клієнт шукає нас або наших партнерів в своєму місті.
Статистика зібрана за останні 9 місяців:
Виготовлено 19 виробів від 100гр. до 200гр.
41 виробів від 50гр. до 100гр.
58 виробів від 20гр. до 50гр.
Виготовлено виробів загальною вагою понад 7000гр., Які ніколи не будуть лежати на вітринах ваших магазинів, де сума роботи становила понад 3 500 000 грн. при цьому комісія партнера становила б 10%, а це близько 350 000грн.
Геммолог ювелірної мануфактури «Золота Лілія» відібрав і реалізував понад 28 різновидів дорогоцінних каменів. З них діамантів 8,45ct, дорогоцінних каменів 1 порядку (сапфір, рубін, смарагд) 38,12 ct. Дорогоцінного каміння 2-4 порядку близько 60ct. Що в сумі становить більше 1 000 000грн. Де комісія партнеру становила б близько 50 000грн.
У кожному регіоні є клієнт з потребою в унікальному, кастомізірованом ювелірному прикрасі, виготовленому за власним дизайном особисто самого замовника.
Бренд ZL пропонує стати учасником партнерської програми
У програму входить користуватися успішними напрацюваннями:
- Консультація менеджера з продажу.
Готовність відповісти на будь-які питання, пов'язані з виготовленням прикраси з 9:00 до 19:00 пн-нд
- Доступ до бази.
При мінімальних вкладення в устаткування, а саме купівлю Ipad Pro з клавіатурою, підключення до загального icloud ZL, з автоматичним поновлення нових моделей. Що дозволить вам оновлювати модельний ряд, куди швидше, ніж навіть в самому розкрученому мережевому магазині ювелірних прикрас.
- " Дорогоцінне каміння"
Отримувати консультацію геммолога пов'язаних з підбором ювелірної вставки по заявленому бюджету і / або характеристикам з 9:00 до 19:00 пн-пт.
- Партнер без партнера
Після підписання договору партнер, стає офіційним представником і отримує відповідну табличку, встановлює геометкамі ZL.UA у себе в регіоні. Що дозволяємо партнеру отримати комісію в розмірі від 5 до 10% від вартості роботи замовленого прикраси у Золотій Лілії, навіть без партнера.
- Промокупони
Партнерська програма для відстеження клієнта, купони зі знижками -5% клієнтам, для покупок на сайті ZL.UA. Для партнера -10% від суми угоди.
- Гарантія на всі прикраси (див. Відповідний розділ на сайті ZL.UA)
- Умови повернення та обміну товару (див. Відповідний розділ на сайті ZL.UA)
- доставка
Доставка ювелірних виробів послугами Нової Пошти, Спецзв'язок за домовленістю. Послуги пересилання оплачує Золота Лілія.
Тарифний план
Minimum
Починала геммологія - розроблена для вас автоворонка «РУКА», за допомогою якої Ви автоматично збираєте базу клієнтів. Працюючи точково з програмою, ви збільшуєте продажу своїх прикрас в своєму салоні.
Good
Середній курс геммологія - розроблена для вас автоворонка «РУКА» + SMM планер + AmoCRM. Для вас виділяється окремий рахунок у CRM системі. Менеджер «Золотої Лілії» навчає Ваш персонал роботі з програмою CRM. Так Ви і Ваші клієнти будете отримувати SMS оповіщення про етапах виготовлення замовлення. Як показує статистика, впровадження CRM системи збільшує продажі на 25-30%.
Maximum
Геммологія + розроблена для Вас автоворонка «РУКА» + SMS планер + amoCRM + сайт. Створюється клон сайту ZL.UA з Вашою адресою та номерами телефону. За додаткову оплату, можливо внести індивідуальні змін в дизайні. Розкрутка, оплата домену, хостингу, тех.підтримку і оновлення сайту в ходить в вартість пакету.
Плюси партнерської програми
При підключенні нашої партнерської програми, Ви отримуєте можливість, збільшити продажі, за рахунок надходження: нових товарів, послуг, клієнтів. Скласти цільову конкуренцію великим мережним магазинам. Швидко і якісно вдосконалити внутрішню роботу персоналу, використовуючи напрацювання зібрані нами більш ніж за 7 років. Збільшити обсяги продажу дорогоцінних каменів. Отримати максимальний заробіток при мінімальних вкладеннях
Мінуси партнерської програми
Вийти із зони комфорту (трохи попрацювати з персоналом) і структурувати бізнес під нові умови ринку.